Followers


glitter-graphics.com

Tuesday, March 15, 2011

BEN ASHAARI : BLOGGER IKUT NEGERI KELAHIRAN : nogori 9


Sila ceritakan latar belakang anda .. 
esey anak jati nogori similan (ns), org pilah teh mak den, eden nijam (skrg) dah jd omak budak, anak den baru yo setahun, laki den pun orang n9, orang palong nun ha, nak raso masak lomak cili api? meh singgah umah den. xdo malu eh do..

Profesion anda sekarang ?
 eden kojo kek bukit aman nun ha, kek ateh (atas) bukit ninggi (tinggi) tu, tapi den xdo la polis do, sekoping (kurus) bona bos den koba (ckp), kerani yo den kat situ.

Blog favourite anda .. kenapa ? 
 ado la 2,3 agak eh, blog abg ben dah tontu la, lai blog anugerah istimewa ni ha, cubo nengok mata aisya canttekk eh..umang aiii, ado lai satu den suko skodeng,blog mummy Dzafri..anak eh meninggal umo setahun lobih agak eh, sodih yo den baca blog eh, sakit apo tah, lupo lak den.

Blog yang anda tak suka nak masuk .. kenapa ? 
 Blog yang payah bona nak buka eh, lamo bona nak tunggu sampai blog tu habis cantik...

Impian anda terhadap blog anda ..
 eden harap blog den dapat ramai kawan, buleh yo kongsi-kongsi pendapat pasal anak-anak ko, 
den goma cito pasal anak den, maap la yo kalau x suko, den harap gak blog den dapat bagi idea, nasihat dan apo-apo yolah kek (kat) kawan-kawan  sumo.

ha tu la deh, kalau den da buka mulot,
yeahh !! eden anak nogori..

14 comments:

mama zakuan said...

singgah dari blog abg ben

fyna said...

singgah dari belog abg ben...
fyna pown join gak...


jom singgah n follow belog saya..
http://inibelogfyna.blogspot.com/

apisv2 said...

salam,
mengunjungi rakan2 segmen blogger ikut negeri;)

apisv2 ikut negeri johor

armando_et said...

salam ziarah, dtg dr blog bro ben td.. :)

fRaMe+LenSeS said...

Assalamualaikum.. aii.. Nadh orang utagha la.. Nadh dari Penang. salam lawat dari Blog enchik Ben. Salam kenai noh.. jumpa2 tu tegoq2 la noh.. ;)

fashah84 said...

salam ziarah...

salam perkenalan dari saya..:-)

fashah84.blogspot.com

solo molo said...

0rang k0lumpo datang menjengah...
eden suko makan masak l0mak cili api...
berp0loh-p0loh...

Mamaleesya said...

org kolompo kg kat nogori melawat

http://diarialeesya.blogspot.com/

ct N honey said...

pekaba org palong,kg saya kat bahau yo.slm perkenalan

Dda Ly said...

salam kenal orang nogori..:)

meh ke rumah..
~like mother like son~
keep in touch ye..♥♥♥

Cik Azizah said...

jijah singgah..blogger n9...ngeeee


jijah folo u jugak ya

Siti Nurul Ain said...

mengular kek sini ha..

hehehe~~

palong berapo lah tu gak eh?
huhu~~

Kei Seichi said...

orang melaka datang melawat dari blog abg ben..
salam perkenalan...
http://geekzster.blogspot.com/

pRiNCe said...

prince blogger kl...
selamat berkenalan ye...
jom jadi member nak???