Followers


glitter-graphics.com

Wednesday, March 16, 2011

akhirnya.........

semalam balik keje awal,
so bolehlah aku buatkan kek batik,
anak-anak buah aku nak sangat dari 2 minggu lepas,
tapi aku ni asyik lupe je buat,
heheheheheh,

semalam dengan semangat yang berkobar-kobar,
aku hasilkan nyalah..
selalu wat sebulan 2 kali,
tapi sekrang cam malas sikit,
tu yang bising deorang.
korang pun tau resipi die senangkan,
meh buat sesama,

mula pecah-pecahkan biskut marie tu, cam ni

pastu cairkan buttercup lam kuali,
then masuk milo+coklat+susu
gaul-gaul sampai cair + sebati sume,
pastu masukkan biskut marie tadi....
gaulkan sampai sume tersalut,
lastly masuk lam bekas/talam


penyek2kan bagi rata...cam ni
 

kali ni aku rasa kurang milo + coklat,
kihkihkih..tapi tetap sedap okeyy..
maaf le gambar kat kuali lupe nk amek,
sebab asyik sibuk duk kacau buttercup tu.
heheh..
tu hantu kek batik ni jap lagi acu hantar ye..
makan la sampai habis..

No comments: