Followers


glitter-graphics.com

Tuesday, March 15, 2011

eh, ko syg sgt kt ank ko kan?

ha, pelik x soalan tu?
tak pelik la kalau yang tanya tu anak dara ke, budak2 ke,
ini yang tanya soalan aku mak orang,
mak kepada baby gurl 3 bulan,

aku pun dengan muke pelik jawab la,
la akak tak rasa sedih ke bile blk keje,
si baby senyum akak, bukanmen suke nampak akak balik,
blh pulak die jawab, 'ade die senyum tapi akak tak rasa pape pun'
ceh !! ape punya perasaan daaaa,

aku nak g keje pagi tadi pun berat je hati,
sebab aiz tido lg, klu die da bgn xpe la jgk kn,
risau die bgn cr2 aku,

berbalik pada cite tadi,
bukan aku nak ckp die xsyg ank die,
tp tah la mungkin syg tu blm sepenuhnye kot,
yelah baru hbs pantang kot,

tapi bg aku berkorban nyawa pun sanggup,
apa saja tuk aiz aku sanggup,

pegi jln mne pun bw die,
walaupun x larat nk dukung,
makan lah ape pun,
tetap nak bg aiz sikit,
senang cite aku nak buat yg terbaik tuk die,
biar dilimpahi dengan 'kasih sayang'
bukan kemewahan yeee....

die adelah nyawa ku,
penyeri hidupku,
berdua kongsi hidup dengan die
pun dah cukup,

dan semua apa yg aku coretkan ni jg,
adelah jawapan kepada soalan akak 
yang ni jugak 'larat ke ko dukung die'

see?
ape je aku makan tetap tinggalkan tuk aiz...

No comments: