Followers


glitter-graphics.com

Thursday, August 29, 2013

Again.. hijau Raya 2013...

hello readers !!!
kihkihkihkih... korang boleh teruskan gelak baca tajuk kat atas tu.
 
basi dah kan, yelah orang sekarang.. pagi syawal terus post
gambar raya.. aku??
raya ke 18 baru nak up date !! sedih kan???
mood tarax...
 
 
raya tahun ni sangatlah sederhana,
aku x tempah baju raya pun,
kueh raya apetah lagikan..
baju raya aku pakai 2tahun lepas punya..
sebab????
macam mana nak meriah raya kalau abah sakit kan?
abah boleh jalan dalam rumah je,
sesekali adalah keluar depan rumah tu,
tapi x boleh lama, nanti sakit balik.
hmmmmmmmmmm...
 
sebab yang kedua nya,
akak aku yang ketiga nak kawen bulan 9 ni..
 insyaallah 14.9.2013 majlis nikah lepas asar,
dan sanding 15.9.2013 tu...
 
tulah sebab aku x beraya...
bukanlah tak pergi rumah orang langsung kan..
aku pergi mana yang dekat and sempat lah..
kueh pun aku beli untuk mak and mertua je,
umah aku sendiri 1 benda pun xde.
haa lampu kelip2 je,
sebab aiz suka...
 
 aku suka gambar ni...
comey je aiz salam..
die ikut akak n abang yg lain salam
sebab nak duit raya...
umi love u sayang...
 
 with en suami,
haha gambar muka masam+xmake up
 
 kesayanganku dunia akhirat,
can u see my dad's eye ??
aku tahu dia tengah tahan sakit..
Ya Allah kau sembuhkanlah penyakit ayahku,
kau berikanlah dia kekuatan dalam menerima dugaanmu,
kau haramkanlah api neraka dari ibu bapaku..
sesungguhnya aku amat menyayanginya..
 
family angah aku...
banyak lagi gambar,
tapi ni je ada dalam ipod aku..
next time k?
 
selamat hari raya korang !!!
18 syawal..


No comments: