Followers


glitter-graphics.com

Thursday, August 18, 2011

nape aiz nangis????

semalam umi, papa n aiz pegi bazar dekat rumah je,
dah beli2 tu, papa nak g bayar zakat kat hujung khemah tu,
umi n aiz pun ikut jelah kan,
then bila papa start salam n baca bismisllah....
dengan tibe-tibe aiz cakap :
naknak (tak nak)....
and nangis tibe2,
ajak umi pegi jauh dr tempat papa tu,
kenapakah?
memang la aiz tak nak kat orang
tapi kalau orang nak dukung je,
ni pak cik tu pandang die pun x,
nape ye?

emmmmmmmm
tah tah aiz ingat umi nak bagi aiz kat pak cik tu kot?
ye ke?
tapi memang muka die takot sangat.....
orang bagi berjuta2 pun umi tak nak sayang..
umi hanya nak aidil fariz....
anak umi yang manje.....
tak moh takot2 lg ye,
umi n papa sayang aiz....


2 comments:

zatil said...

comel aiz..n manja..

UmmiQusyairi said...

Heheh.. si comel ni.. takot pulak die.. takkan la ummi nak bg aiz kt org lain..