Followers


glitter-graphics.com

Friday, March 25, 2011

bola punya pasal , xde hal la..

ini gara-gara tv1 + astro la ni,
yela dulu duk elok bagi live bola
team-team bola malaysia,
tapi la ni astro da amek alih,
xde dah aku duk depan tv sabtu 8.40,
so 'selangor' punya pasal,
aku sanggup/terpaksa pasang astro,
baru je g daftar isnin hari tu,

aku bukan ape,
memang kaki bola la kan,
lagi-lagi selangor dah masuk separuh akhir,
tuk piala fa,
lagi la bertambah semangat aku nak tengok,
kalau dulu boleh le berdua p stadium,
la ni aiz kecik lagi,
kena tengok kat tv jela,
tunggu besa sikit baru leh bawa die,
and tak sabar nak tengok aiz 
pakai jersi 'selangor'

5 comments:

shehan said...

selangor bleh menang thun ni...sbb dia ada peminat fenetik...

ct N honey said...

memang peminat fanatik bola ini....

umi aiz said...

shera : well u noe me...

ct : tau xpe !!! p bola malaysia jela. hehhe

kak long said...

pun minat bola...sama2 join hubby tengok...huhuhu!!

Novelgurl said...

Salam..bola ! best gak tgk XD