Followers


glitter-graphics.com

Friday, March 11, 2011

aiz demam panas..

tut-tut...
1 new message,
"bdan aiz panas ni ubt dmam x ada.
u blk awal ker."

ibu mesej tadi, terus tak sedap hati,
nak balik awal dah tak boleh macam sebelum ni,
kul 5 lambat lagi,
emm aiz sayang, tunggu umi ye,
jap lagi umi balik kita pegi klinik ye,
aiz bumbum dulu, minum susu dulu ye,
nanti balik, umi peluk aiz ye..
biar demam tu pegi kat umi,

Ya allah ya tuhanku, kau lindungilah anakku dari segala penyakit,
kau kuatkanlah die..sesungguhnya aku amat menyanyanginya 
sebagaimana kau mengasihinya...

3 comments:

Ina said...

ala..siannya...biasalah ibu-ibu, lebih rela kalau kita yang sakit dari anak..kan..sabar ye..

ariana's said...

Moga anak cepat sembuh ye..memang banyak cabaran membesarkan anak ni..:)

umi aiz said...

kak ina : kan kan?? anak dah macam nyawa kite sendiri...

kak ariana : mekasih kak