Followers


glitter-graphics.com

Tuesday, February 8, 2011

thankssss Hantu Kak Limah

 Semalam nak cerita pasal cuti raya cina, tapi tetibe mood hilang..sempat tulis tajuk je !! hari ni mood datang, sebab semalam hari gembiraku, so cite pasal semalam di up date dulu k, pastu baru cuti raya cina k..excited seyh,,,,



kami ketinggalan sikit, cite dah habis tayang kot kat panggung tapi baru nak tengok semalam, so ramai kan depan tv rumah along, abah mak, along family and anak-anak buah. memang best cite ni la kan. satu rumah gelak besar sampai aiz yang leka main pun terdiam + tercengang !! ha amek ko...

masa gelak-gelak tu aku perasan abah mak sampai keluar air mata. thats y aku snap beberapa pic, bukan ape, dah lama tak duk gembira macam ni, melihat orang yang aku sayang gembira macam membuatkan hati aku sayu dan tenang sekali dan hati terus berdetik saat itu, 'moga gembira ini terus kekal' ... so mari tengok family aku duk gelak sakan k...

 nampak x abah i tu? siat kesat air mata lagi okey..

 si aiz main dengan umi,bowink sume xlayan die

mak pun gelak jugak...

5 star i bagi kat cite ni okey...

No comments: