Followers


glitter-graphics.com

Wednesday, February 23, 2011

Insyaallah....dalam perancangan...

Seperti yang di bincangkan malam tadi dengan mama and papa. Insyaallah kami akan buat majlis aqiqah & cukur jambul Aiz akan dibuat bulan 6 ni. kenapa baru nak buat? sebab sebelum ni ekonomi keluarga tak berapa stabil, umi pun baru keje, so baru sekaranglah nak buat. macam mama cakap tak kisah lah Aiz dah setahun pun janji kita buat bile rezeki ade. macam adib dulu dah berjalan pulak mama cakap. so hati umi lega sikit. sebab kawan-kawan semua tanya kenapa lambat sangat buat. orang lain 1,2 bulan anak die dah buat. heheh...so mudah-mudahan segalanya di permudahkan...amin...

4 comments:

Ina said...

As Salam..a'a buatlah time rezeki ada..saya pun macam tu. Semoga semuanya berjalan lancar hendaknya..amin.

umi aiz said...

oo ye ke ka..akk baru nak buat ke atau dah..

zatil said...

Alhamdulillah..Zarif pon belum aqiqah lagi..masa Iman pon, 2 yrs old baru buat..mmg afdhal buat dalam masa 14 hari, tapi kalau tak sempat..cam ner kan..yang penting niat dan terlaksana:)

umi aiz said...

kak zatil...tq share info..lega sikit hati ni..