Followers


glitter-graphics.com

Friday, February 11, 2011

Fariz papa

Fariz....anak papa, manje papa, busuk papa, hero papa....

 fariz as new comer !!

fariz tido dengan papa

 like father like son

 fariz ikut papa pegi masjid

 fariz (8bulan) and papa raya pertama

 fariz nyanyi...

 fariz 11 bulan kat penang
 sukenye die dapat mandi

 on his birthday 1 year old

Fariz anak kesayangan papa, MALAM fariz lebih dengan papa. sebab papa balik kerja baru lah die nampak papa. malam-malamlah die melekat berdua, makan bubur dengan papa, tengok tv dengan papa dan papa yang akan tidurkan fariz. kalau papa terpaksa kerja malam, gawatnye satu malamlah fariz nangis. dia tak boleh tido tanpa papa, sungguh !! semalaman dia akan meraung sampailah die penat. kadang terpaksa call and speakerkan biar die dengar suara papa, kadang-kadang je menjadi. kadang-kadang die akan menangis balik. suka kejut papa die tido..sebab dia dah pandai panggil papa !!


1st panggil :
pa..pa.. 
lembut sangat..manje je bunyinye..
tapi papa tak gerak2..
jeles umi okey

2nd panggil :
pa ! pa !
da mula keras sikit bunyi nya..
badan pun dah siap ngadap papa,
tadi elok duk baring g die...

3rd panggil :
paaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...
dengan marah dan kuat nye die jerit,
sambil tangan duk pukul-pukul 
papa yang masih tak gerak..

*so sweet sayang*

kalau papa cuti, papa yang akan dukung fariz, sebab umi memang tak larat nak dukung lama-lama. dan bila papa pergi mana-mana dia akan ikut. pergi bilik air, die tunggu je depan pintu sampai lah papa habis mandi. papa pergi dapur pun die ikut, janji papa ada depan mata die. itulah die si manja papa...its fair rite?? thats y kami letak nama dia.....

AIDIL FARIZ


we love u sayang

3 comments:

SITI AISHAH RAMLI said...

hahahhahahaha..bila la agknye nk jd anak ummi ntah..heheheh..agknye ank aku pn ngan baba nye jgk la...heheheh(ewahh..cam dh ade ank plak..)hhehe...smuga berbahagia hingga akhr hayat k!!

zatil said...

Chomel Fariz...

umi aiz said...

aishah: heheh..tau xpe..

kak zatil : tq..