Followers


glitter-graphics.com

Monday, December 13, 2010

guys u are rawk my day !!

meet my boyfriends....
opsss not a special bf but the best friend i ever had,

zulfadhli @ zul

hemsem kan? kankan?
bolehlah dari xde ek zul,
hehehehe,
1st time die msuk keje duk sebelah aku,
rasa macam aku bercakap dengan uztad !,
tapi dah lame2,
makin nakal & dah kuar perangai nya !,
sangat pembuli,
penyibok,
pelawak,
pendengki,
tapi dia sangat
baik,
setia,
penyanyang,
bertanggungjawab !!
mana aku tahu?
well i know him,
selalu duk cite prob die,
~hope u can get the best  princess 4 ur life dear~


syazwan ismail @ wan

adik @ abang aku?
xde maknanya...
tang nama ayah je sama okey,
duk sebelah aku je ni,
baru je 21 tapi die matang dr yg len,
tu yg aku salut kt bro ni,
suka salah cakap,
tangkak !!! opss, sory darl...
hari2 aku gelak duk sebelah die ni,
sgt kelakar, means die akan jawab ape je
ikut sedap mulut die, sabar jelah...
nape pic ni? (bujet kat oversea r tu)
sebab bila tengok pic ni aku akan terus
bayang perangai die & akan gelak guling2....
~thank darling make my life~



hafiz @ apiz

nilah hafiz, ingat entry sebelom ni?
scandel faizah...oppsss !
hari2 duk gaduh benda yang tah pape,
rasa nak sumbat je telinga ni, tapi
bila dengar deorang gaduh mesti aku gelak,
emmmmm..
agak pendiam dari yang lain,
yelah dah 25 kan? xkan nak jadi budak2,
agak berdisiplin gak la,
bagus pekerja yang baik !!!
eh, t kalau korang ada jodoh jangan
x ajak aku okey !!!
aku ada jugak kenen2 kan korang
bina surau (couple) kan?
hehehehhehe
~like the way u say EH,BERGURAU PULAK~


farid @ ayeetz

ketua 4p kami !!!
gerek seyh...
sangatlah poyo,
menggelabah,
bujet bagus,
popular dengan pc hang nye..
dlm erti kata lain nya
p.e.m.a.l.a.s
tapi tetap comel,
die ni suke berangan,
sampai menyampah aku nak dengar,
soalan paling menggelikan,
'akak caye x 1 hari nanti sy akan kawen dgn minah salleh'
rasa nak lempang je mangkuk ayon ni...huh...
opps lupa plak, die ni peminat setia ana !!!
walaupun x di layan,
~thank make me laughing all day~



Nizar Ismail

pun bukan abang aku,
agak pendiam,
so aku xberapa tau sgt la pasal die,
tapi suke tengok bila die pakai speck,
so sweet.....
rasanye baik lah jugak kot mamat ni,
cakap pun agak terbatas dr
mulut2 celupar yang len tu...
~love the way u smile~


anuar

abg paling tua kat opis ni,
bujang g,
xhabis2 dengan sungai die
yang tah kat mana2 tu,
agak malas lebih kurang si ayeetz tu,
asyik ajak makan je,
aku xberapa sangatlah dengan die,
emmmmm,
~get married soon k~

atcually ade lagi 3,4 orang mamat kat opis ni,tapi biar p la kat dieorang tu. xberapa berkenan n x sekepala.
cukuplah mereka-mereka ni yang ceriakan hidup aku.
thank you vey much guys

5 comments:

shehan said...

oit kau ad lupe sorg lg la...
Paan yg dh berhnti.....

umi aiz said...

ala lupe lg,...nnt la

shehan said...

2 la kau dh lupe kt dia kn...
klu dia tau mesti sedih...
hehehe....

hEyMiSscHeNtA said...

kim salam kat some1 2 keihhh...
katew kat diew ade owng windu diew sgt2~

umi aiz said...

shehan ; ala xpela..t aku wat la k...
fynaz : okey darl..