Followers


glitter-graphics.com

Tuesday, April 28, 2015

Adelia Farisha turns 1 1 Mei 2015

Assalammualaikum,
sudah sekian lama tak up date blog..
sejak lahirkan anak kedua kemalasan tu meninggi plak,
leka melayan dan melihat keletah anak anak,
 
 
hari ni tergerak pula hati menaip kembali,
hampir setahun sudah berlalu,
kalau setahun yang lalu
kisah pengalaman mengadung itu aku curahkan disini,
kali ini aku coretkan sedikit kisah membesarnya...
 
 
Jumaat ini 1 Mei 2015
genaplah usia anak dara ku SETAHUN,
Allah cepatnya masa berlalu,
kalau dulu sibuk dengan check up kandungan
namum kini, nak check up untuk setahun sudah...
 
Adelia sekarang, Alhamdulillah membesar dengan sihat,
anak kecil yang periang, peramah dan
sangat suka menyakat abang aiz nya...
anak ini mungkin juga petah bercakap dahulu sebelum berjalan...
ada saja yang hendak dibebelkan,
tidak mahu mengalah kalau merebut barang,
ah, sungguh aku rasa bahagia melihat keletah anak anak 
 
Insyallah sabtu ni, aku buat sedikit  jamuan untuk ulang tahun kelahiran
Nur Adelia farisha
nanti aku ceritakan disini apa yang aku buat dan raikan...
tiada yang ternilai selain anak anak
 
nah share sikit gambar si kecil saya tu....
 


No comments: