Followers


glitter-graphics.com

Monday, January 27, 2014

25 Minggu perutku masih kecil

Salam readers,

Alhamdulillah aku sekarang sudah 25minggu mengandung. kira 6 bulan seminggu. tapi perut masih comel gitu... ramai cakap sebab aku kurus. tapi risau jugakkan, kalau baby kecik sangat pun bahaya. last week pergi check up dia cakap berat baby 600gram. sesuai dengan berat dan usia kandungan aku. betul ke?? entah lah.. risau sangat. biarlah baby 2kg ke atas. macam abang die dulu 2.84kg....

Alhamdulillah bila scan tu doc cakap kemungkinan baby girl !!! yeahhhhhhh.. dapat sepasang. Abang aiz pun siap lancar tau nama adik gegirl die ni..moga abang boleh tolong umi jaga adik nantikan. baby sekarang aktif juga bergerak dan menendang. selalunya die akan bergerak bila tak dengar suara abang aiz. kalau aiz tido ke, dia tendang-tendang, may be cari suara abang dia. adik kesayangan abang la ni kot nantikan...hihihi insyallah...

macam mana nak naikkan berat badan ye??/ + berat baby sekali. selera makan aku normal je, tidak macam ibu ibu ngandung lain yang ingin makan macam-macam. aku makan obimin yang doktor bekalkan.. tapi selera tetap biasa. oh risau sungguh !! kalau sape-sape ade tips share la ngan aku k..


p/s : esok aku akan pergi daftar ke HUKM untuk booking/ sambung check up di situ memandangkan aku akan bersalin di HUKM. nebes !!! kihkihkih...

No comments: