Followers


glitter-graphics.com

Tuesday, December 17, 2013

Mak Sakit Apendix !!

Salam blogger,
 
Lama dah aku tak up date blog, cuti langkawi pun tak habis cerita. padahal siap pergi langkawi 2nd trip bulan 11 hari tu. hahahha... nanti le, kalau rajin aku up date k...jom kita cerita fasal tajuk kat atas tu..
 
yup...sekarang mak aku masih dalam keadaan sakit selepas pembedahan apendix hari tu. Pada mulanya, demam dan sakit perut biasa. Tapi makin lama teruk pulak sakit perut tu, bila cek klinik suspek apendix. so terus la reffer ke KPJ Seremban. Abah bekas staf TNB dulu, so kemudahan medical tu boleh cover semua perubatan mahupun pembedahan. tiada limit..
 
Mak di bedah hari yang sama dimasukkan kan ke wad, sebab apendix die dah pecah. so bahaya kan??? bila dah pecah ni, nak sembuh tu lambat sikit berbanding yang belum pecah. sebab tu sekarang mak masih ditahan wad, tidak dibenarkan makan lagi, minum pun tak boleh... oh perit nya aku rasa.
 
 
Apa pun, aku doa mak akan cepat sembuh, tak sampai hati aku tengok mak dalam keadaan macam tu, hanya terlantar baring, badan naik gemuk sebab masuk air tu je. kalau lah cuti aku banyak lagi, kalau lah aku layak amek cuti tanpa gaji tu... oh senang rasanya. boleh stay jaga mak. abah tak larat, sakit abah pun masih ada...emmmmmmmmmm..dugaan buat keluarga kami...
 
 
p/s : doakan mak saya cepat sembuh ye...

No comments: