Followers


glitter-graphics.com

Friday, August 3, 2012

Air sirap !!!!

Air sirap...
sekarang ni aiz lebih banyak minum sirap dari susu,
siang kat umah ibu, asyik mintak sirap je,
malam bile dengan umi pun sirap je die mintak,
bila tengah malam baru umi buat susu,
coz time tu kan die lelap, 
sumbat jela bila kite bagi,
xdenye die nak mintak sirap...

so, normal kah?
dengan umur die 2 tahun 7 bulan sekarang?
risau jugak bila dah kurang minum susu kan..
anak korang semua macam ne?

tapi,
alhamdulillah nasi and benda2 lain die makan macam biasa je,
lagi-lagi mee sup ke, siap tambah lagi...
kadang umi sendiri tak larat nak dukung dah,

*selamat berpuasa ke 14 semua*

1 comment:

UmmiQusyairi said...

Salam,
Hi sya.. Salam Ramadhan..
Qusyairi pun dah kurang menhyusu.. Malam jek dia menyusu ngn kita..
Selebihnya dia banyak makan n minum soya jek sepanjang hari.. Ada satu musim dia suka minum air anggur.. hehe