Followers


glitter-graphics.com

Thursday, May 5, 2011

mana nak cari keje ni?

memeningkan sungguh,
dulu kata kontrak 3 tahun,
jadi pembantu tadbir/data entry,
tapi la ni, bagi keje tah ape2,
ade ke suh asing2 ketas ikut num,
kami bukan posmen nak asing2 surat,
la ni bg kami jadi operater !!
hadus tah pape je,


'bagai jatuh di timpa tangga'
dengar cite kontrak sampai bulan 6 ni je,
if ade projek je sambung,
tu pun siap turun gaji lagi,
yang sekarang pun xcukup makan nak turunkan lagi lak,
uuuwwwwaaaa apa mau buat?

nak cari keje memang payah sekarang ni,
anta resume banyak dah tp 1call pun xde,
ade member ni pegi byk interview da tp xdpt2 gak,
depa kata klu dah krjaan susah nk p swasta,
cehhhh ada ka macam tu?

dah la 11.6 ni wat
aqiqah & cukur jambul aiz,
mana nak cari duit cam tu?
bulan 8 dah raya !!!
uwwwaaaa
somebody help me please !!!!

tempat sape ade kje kosong?
ada tau ke lubang2 keje?
bagitau la saya...
di sebabkan fikir ni la,
dah lama x up date blog,
sobsob...

3 comments:

zatil said...

Owh..sian sha..sabar sgt..mmg dugaan bila saat2 gini..

Hanya berusaha & berdoa..insyallah ada rezeki utk sha :)

ct N honey said...

serba salah pula akak nak cakap,..selimut adib dah siap.tgk kat blog akak ye gambarnya

umi aiz said...

kak zatil : mekasih kak...

kak ct : okey ape kak..canteekkk sgt..