Followers


glitter-graphics.com

Wednesday, May 11, 2011

aiz demam lagi..lagi..dan lagi....

aiz demam lagi petang semalam,kalau tak silap umi masuk ni dah 5 kali aiz demam selang 3 minggu. risau jugak umi. nak kata kena hujan tak jugak.risau umi bile ia nya berulang-ulang.risau sangat kalau jadi pape kat aiz. ya allah jauhkanlah ia...cuma demam kali ni tak lah panas sangat. lepas bagi ubat terus die aktif balik. papa siap cakap 'tak macam orang demam pun ank papa ni'. aiz anak yang kuat la papa.. hehehe. aiz da besar...

cuma malam tu aiz susah sikitlah nak tido.meragam je...moga aiz cepat sembuh ye sayang..ahad ni kite nak mandi sungai kan...tak sabar umi nak tengok aiz suke2 main air...

5 comments:

Bicara hati ibu aisya said...

Aik...aiz ngan aisya ni berjanji yer?sama-sama demam?Semoga aiz lekas sembuh.

zura_habib said...

smg aiz cpt sihat:-)

Ina said...

skrang kalau demam mmg camtu la.. kejap baik..kejap dtg balik.. mungkin campak ke??

umi aiz said...

kak yu : tulah..sama pulak budak berdua ni...

kak zura :mekasih..alhamdulillah sht da..

kak ina : musim ye kak? takot jugak sha..

zatil said...

sian aiz..tp skrang mmg musim lah..
hopefully aiz get well soon yer..