Followers


glitter-graphics.com

Friday, April 22, 2011

FM dari Habib dah sampai..

maaf ye habib umi sha lambat wat entry pasal hadiah ni,
busy la sikit akhir-akhir ni,
dah seminggu lebih rasa nye 
dah melekat kat peti ais tu,
tapi asyik lupe je nak wat entry sal ni,
tapi dah bagtahu kak zura yang hadiah dah sampai...
thanks a lot kak zura n habib...

aiz suke sangat, sibuk die nak amek benda tu,
umi memang tak bagi la sebab nanti jatuh pecag kan,
hehehehehe..
meh tengok hadiah tempat ke-2 dari habib,

 siap pos ekspres lagi tau...

 hadiah dr habib fm yang dua kat ats tu,
bawah tu umi beli kat penang,
cer tengok penang nye satu tu dah pecah,
aiz baling, tunggu papa gam balik,
uwaaa....dah la umi ni love sangat kat penang !!!

hadiah tambahan dari kak zura,
wangi sangat...
thanks a lot kak zura n habib

5 comments:

zura_habib said...

Hrp2 umi aiz suka hadiah tu...

umi aiz said...

kak zura..mesti la suke..tgh giat nk kumpul fm..

Ina said...

tahniah umi...anak saya pun suka sangat main fridge magnet ni..kejap hilang..dia buat main..pastu rosak la..

Ila said...

bestnyer dapat hadiah...hehehe

nurulfzz said...

hye..dtg blogwalking kat cni =)

Nurulfzz.blogspot.com