Followers


glitter-graphics.com

Friday, March 4, 2011

maafkan acu ye sayang...

kisahnya,
petang semalam masa jemput aiz kat umah ibu, 
abang adib ajak pegi taman bawah tu, 
naik buai katanya.

tapi aku tak dapat nak bawa sebab hubby dah tunggu kat bawah,
papa nak masuk keje nanti.
ye-ye adib merayu dengan muka sedih die,
ayat-ayat 10$ die,

aku ni memang lemah bab adib, 
semua pasal adib aku jadi lemah, 
die adelah kelemahan aku....
sungguh aku pun nak menangis semalam 
sebab tak dapat tunaikan permintaan die tu.

sampai ke lif die ikut je aku, 
tak nak lepaskan aku and aiz. 
tambah lah berjurai-jurai lagi air mata aku.
bile die tanya hubby die terpaksa kerja.
so aku tak boleh buat apa.
bila cakap dengan adib yang memang tak boleh
and janji nak bawa esok (hr ni) ,
terus die lari balik kat ibu sambil nangis-nangis....
uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

aku balik dengan hati tak tenang langsung.
atas moto nangis lagi. 
si aiz tengok je aku.
kihkihkih... 
malam tu mesej mama tanya pasal adib.
mama cakap adib da okey.. 
alhamdulillah...
petang ni kite pegi ye sayang..


No comments: