Followers


glitter-graphics.com

Thursday, March 3, 2011

ape yang perlu aku lakukan?

penat dah,
asyik aku je yang makan hati,
aku je yang jage hati korang semua,
aku je yang nangis,

aku nak buat tuk masa depan,
tapi korang tetap salahkan aku,
padahal tu bukan aku yang mulakan,
ko tau aku nangis bile ko bg alasan mcm2,
sedih tau x sebab t masa depan die......em tah la,

die nyawa aku,
sebab tu aku nak buat yang tebaik,
kalau aku boleh, nak je aku ganti tempat die,
tapi aku x mampu,

ya allah !!!,
kuatkanlah aku untuk mengharungi dugaanmu ini,
aku lemah, aku tak berdaya bila membayangkannya,
kau kuatkanlah aku, tunjukkanlah aku jalan penyelesaian
yang patut aku buat untuk masa depan nya....

2 comments:

zatil said...

sedih sgt ni sha..sabar yer dik..setiap masalah mesti ada penyelesaian..

umi aiz said...

kak zatil...tah la..asyik jage ht org je..