Followers


glitter-graphics.com

Wednesday, January 26, 2011

myMetro | Tikam bayi baru lahir

myMetro | Tikam bayi baru lahir



1 malaysia semalam mesti tengok buletin tv3 kan malam tadi? yang tak tengok pun mesti dah rasa nak koyak-koyak paper hari ni, coz beritanya 'ibu tikam bayi' tinggalkan mayat anak dalam tandas... am i rite??? bodoh kan pompuan tu? tak kira lah die warga mana pun, even die adalah seorang yang manusia, yang dah pun merasai bagaimana mengandung dan sakitnya melahirkan, so tak kan masih tak boleh fikir macam mana sakitnye bile ko tikam anak yang ko bawa ke hulu ke hilir 9 bulan dan ko keluarkan sampai separuh nyawa tu? die belum sempat rasa setitik susu pun wei !! (air mata aku da bergenang ni) tulang masih lembut lagi, mata pun belum nampak muka ko yang jahat tu tau x????? kalau aku jadi hakim, serta merta aku jatuhkan hukuman gantung sampai mati !!! amek ko....


please lah pompuan kat luar sana tu, fikir dulu semasak-masaknye sebelum buat benda-benda bodoh tu, kalau ko tak nak bayi tu sekali pun, buang lah tempat yang selamat dan ko yakin orang boleh amek, ini tempat yang ade anjing, semut hurung, dalam longkang, macam bangang korang tau x?? sakitlah bayi tu, sejuklah die..aku rasa nak je lempang korang sekarang ni. nasib cita-cita aku peguam tu dulu tak tercapai, kalau tak memang kirim salam lah kan...

sedar lah cepat sebelum terlambat !!!!!! aku dah nangis dah ni,,so nak stop cepat-cepat ye...sorry sengaja kasarkan bahasa dalam entry kali ni ye...

No comments: