Followers


glitter-graphics.com

Tuesday, January 18, 2011

he love me more than u la Cik F.I oiiii....

i already told u rite??
what ever u do,
he still love me lah...
he love our fwenship more than your love la,
ko jeles macam mane pun, 
die tetap pilih aku,
ko saje dengki kat aku macam mane pun,
die tetap pilih aku,
aku sentiasa menang dalam banyak hal...

aku buat entry ni bukan nak dengki atau nak berlagak or nak men-jeleskan ko pun, tapi aku dah penat nak melayan perangai budak-budak ko tu. jeles tak tentu pasal.aku tanya kabar die kat ko pun, ko jeles. kira baik lah tu aku mesej ko bukan bukan mesej die.itu tanda aku hormat ko sebagai awek die. tapi dalam otak ko fikir aku nak die je.....Hallo !! i'm already a mother to my cute son okey..huh susahlah kalau kau tak boleh terima kawan-kawan die dalam hidup ko. macam ne nk teruskan hubungan kalau 24j die duk layan ko je...emmm... and setahu aku ko yang mula cari aku, mesej2 aku, and nak rapat dengan aku. aku no hal coz aku friendly and b4 ni aku da tau banyak pasal ko dr die pun...so kenapa ko nak jeles2 tak tentu fasal kalau ko sendiri yang cr aku kan? ade ke aku saje wat cite biar ko sakit hati? and yang paling penting aku tak penah bgtau pun aku ni ex-gf die,sikit tanya jeles..seriusly ini kali pertama aku jumpa pompuan kuat cemburu cam ko..grow up la dear, kalau aku saje nak jeleskan ko or nak bikin hati ko panas dah lama aku cite kisah cinta kami dulu2 and dah lama aku cakap pakwe ko tu rajin call aku and story-mory pasal life die, kadang habis topup 10 lagi, mesej2, siap mms bagai even aku dah kawen pun. tapi ade aku buat??? laki aku relax je ko yang lebih2 pe hal??? and lastly, kalau ko nak tau nape aku cakap die still sayang sahabat die ni dr ko, ko bace sesi up date life kiteorang k...huhu maaf kalau jeles lagi ;-)

Dia : Hallo ! asal tadi tak angkat?
Aku : orang silent fon tadi la, hehehe sowi !
Dia : ooo patutlah, ank buah saya macam ne sihat ke? aidil fitri kan?
Aku : sihat je, jahat..suke ati tukar nama die..
Dia : ingat lah, Aidil fariz !! papa die mana? kirim salam t okey..
Aku : okey awak, awak kat ne? lame hilang...
Dia : kat melaka lagi lah, belum terbang balik kk lagi.mane ade hlg, malas lah si farahlah jeles kuat sangat.
Aku : tau xpe wak..die yang mesej sy, tibe2 cakap jangan kacau awk. huh mesej awk pun tak.
Dia : die memang, lain macam sikit. em biarlah die. awak sihat ke? keje ngn polis lg ek?
Aku : yela wak..mne g nk kje? 
Dia : oo..awak k la, nanti awk tak payah lah balas msj2 farah tu. rimas saya dia marah2, nangis2 cite pasal      awak..tu belum saya buka cite lagi kan?
Aku : uik, tau xpe. awk buka lagi r..bunuh diri agknye. (hahahahahha)
Dia : (hahahah) tau xpe, awk terus mesej sy atau col ke time boring2 tu.
Aku : okey awak..
Dia : okey, take k..kirim salam kat aiz n papa die ek.
Aku : k..thankssss awak..
Dia : assalammuailaikum..
Aku : walaikumusalam..


haaaaa,
amek ko...
he love me more than u la....
lalalalalallalal

No comments: