Followers


glitter-graphics.com

Tuesday, January 11, 2011

11.1.11 is my day

date of today is 11 january, year ago in 1988 i was born at Hospital Seremban...and now i'm 23 year old already meyh...tua kah??? still muda k, ibu muda ! hahahaha, apepun aku amat bersyukur kerana masih bernafas dan masih dapat melihat orang-orang tersayang tersenyum bahagia, dan si comelku membesar di depan mata. pada usia sekarang aku adalah seorang isteri dan umi. kehidupan sekarang juga makin bertambah bahagia dan berubah tidak seperti dulu. berkerja dengan mereka-mereka yang menceriakan hari aku dan tetap berkongsi rasa hati ini bersama sahabatku...alhamdulillah...semuanya complete sudah..

terima kasih pada kalian yang telah meng-wish birthday aku k, here aku share dengan followers pulak....

my lover
papa nk ucapkan slmt hr jd wat isteri papa
yg sgt2 papa syg.papa doakn umi sht n gmbr slmenye...;)

my 1st sister
a video besday

my 2nd sister
happy beday may allah always be with u

my lovely mum
epy birthday to my dear daughter
hope happy with family n success 4 everthing

my askar hazizi
epy besday awak,
dan tak lupa tuk anak buah sy skali k,
moga awk sht, dan gmbr slalu k..
take care always

and tak lupa juga teman-teman opis ku.....sedara mara and seangkatan dengannya...

thanks all.....

No comments: