Followers


glitter-graphics.com

Thursday, December 23, 2010

im try my best to....


saya sentiasa cuba sedaya upaya,
alhamdulillah ianya hampir berjaya,
tapi awak dan dia tetap ganggu hidup saya,
why? why? n why?
awak bahagiakanlah hidup awak tanpa saya,
please !!!!
ye, saya pun sayang awak,
sayang sebagai sahabat je...
semalam dia kacau saya lagi,
dia jeles dengan hubungan kita,
tapi hubungan tu dah lama berkubur,
apa saya perlu buat untuk puaskan hati dia?
mungkin dia nak kita tak berhubung & tak berkawan langsung,
mampukah kita? saya perlukan awak untuk berkongsi masalah,
tapi dia? emmmmm..apa saya perlu buat awak,
saya hanya ada awak teman suka duka saya,
tapi pada dia saya adalah perampas,
kalaulah saya boleh pergi jauh dari awak,
mungkin itu lebih baik,
yang pasti
'saya tak kan lupakan awak'


No comments: