Followers


glitter-graphics.com

Thursday, December 30, 2010

di tag oleh cik iema lisna

1.           Bekas kekasih saya :: askarku Hazizi..
2.          Saya sedang mendengar :: bukan diriku by samsons..
3.          Mungkin saya patut :: simpan duit wat kendri aqiqah aidil fariz
4.          Saya suka :: blogging !!
5.          Sahabat-sahabat saya :: happening !!
6.          Saya tak faham :: knp org suka marah aku?
7.          Saya kehilangan :: dia...sahabatku
8.          Ramai yang berkata :: 'lupakan je dia'
9.          Cinta itu adalah ::kebahagian,kesetiaan...
10.       Di suatu tempat, seseorang sedang :: rnd kt aku kot..
11.        Saya akan cuba :: be the best mum !
12.       Perkataan SELAMANYA membawa maksud :: forever,hehehe
13.       Telefon bimbit saya :: dah rosak,aiz ketuk kat simen..
14.       Bila saya terjaga :: tdo la blik,nak mimpi td..uwaaa
15.       Saya paling meluat :: pompuan gedik cam kt opis ni
16.       Pesta/parti adalah ::tmpt org menggedikkan dr..
17.       Haiwan yang paling comel pernah saya temui :: kucing konit ku...
18.       Peringkat umur yang paling menyeronokkan saya ialah :: 13-17 cinta monyet beb !
19.       Hari ini ::last keje,pastu cuti seminggu..
20.      Malam ini saya akan :: layan si comelku..
21.       Esok pula saya akan :: bawa dia jalan2 pulak
22.      Saya betul-betul inginkan :: keluarga yg bahagia..
23.      Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini :: buruknye..
24.      Pusat membeli-belah atau arked permainan :: shopping complex !
25.      Makanan Barat atau Jepun? :: barat juga
26.      Bilik yang terang atau gelap? :: gelap..leh berangan..
27.      Makanan segera adalah :: macdonald..
28.      Ayat terakhir yang anda telah katakan pada seseorang :: aku demam la..
29.      Siapa yang anda ingin tag ::shera.. jwap ni plak..

No comments: