Followers


glitter-graphics.com

Friday, December 3, 2010

anak besar dari mak

entry kali ni nak cerita pasal badan aku yang x naik-naik, dari zaman kanak-kanak sampailah dah jadi mak budak tetap macam gini jugak. hadoi !! apa boleh buat, nasib badan,cehceheceh..aku bukan apa. penat mulut ni dok jawab orang sibuk duk tanya ini lah, itu lah. mulut aku boleh duk senyum jelah..heheh ;) senyum tu kn namanya bersedekah...kehkehkeh.. !

nak kata aku makan sikit, tak jugak. bila oder nasi goreng kat kedai tu, habis je. lagi-lagi oder nasi putih dengan tom yam, ha lagilah la habis licin..so apa nye yg xkuat makannye. hadoi !..kat opis ni lagilah, pagi nasi lemak + kueh mueh. tgh hari oder lah mee ka apa ka.habis !.. petang kunyah lagi..malam makan nasi lagi. ha salah aku jugak ka x makan banyak?

xpelah, janji aku sihat kan? anak aku besar? xpelah die sihat, aku bagi die makan, besar lah die. die tu pemakan orangnye.. janji die suke. bukan aku x larat nak angkat pun.dukung bawa pegi taman pun lepas tau, anyway, aku tetap akan usahakan untuk naik kan badan okey..(cepat bagi semangat) aku nak juga rasa pakai baju lawa-lawa, kasut yang canteek tu, dan macam-macam lagilah....hope usaha aku ni akan berjaya !

No comments: