Followers


glitter-graphics.com

Thursday, November 4, 2010

xde joki jang oi....

kami kalah, ;(....
tapi semangat tu tetap ada,
game hari tu memang best lah jugak,
lagi-lagi masa half time tu, coz aidil zafuan ada,
tapi bila dia da di tendang oleh pemain klate,
trus dikuarkan coz lutut die sakit so
n.9 pun main cam hampeh...macam
layang-layang terputus talinya,
apapun kami enjoy the game,
anak-anak buah aku suke sangat,
kami nyanyi,jerit,lopat,sedih,gembira,
semuanya ada,....
aku?
biase je,coz aku lebih setia bersama selangor
dan bergelar selangor fanatik,
lebih happening,
lebih friendly,
lebih feeling,
time n.9 kalah aku biase2 je,
tapi bila selangor kalah aku nangis,
siyes...aku nangis doh...hehehe,
itu lah aku, fanatik selangor,..
huhu, kat bwh ni pic2 kami masa jd n9 fanatik,
hope enjoy, ;-)

nuri + kuala pilah family

with adib

peace !

n.o.g.o.r.i

kul bpe nk msuk ni?

kita minum dulu

menang ke x ni?

eh zakuan kt sni? ptut la kalah

yeah !

with ain

hadus...

aiz pun tgk juga

aidil zafuan junior

not for sale


No comments: