Followers


glitter-graphics.com

Monday, November 29, 2010

sesuatu yang kau tak payah baca

hari aku nak cakap pasal terasa.dah lama aku diam kan, aku ikutkan saja perangai korang, tapi sekarang da too much ok...aku pun ada perasaan juga, ada hati juga yang perlu dijaga. aku tahu aku tak mampu macam korang, tapi tak payah lah korang nak layan aku macam ni kan. berlagak gila tau x? huh,....

aku ni orang yang cepat terasa, tapi aku jenis terasa yang kejap-kejap je. esok dah hilang perasaan terasa aku tu, tapi bila dah banyak kali korang buat aku amcam ni, lebey lah kan..hadoi..semak otak aku tau x???? sungguh !!! mulai hari ni, tak payah lah nak terhegeh2 kat aku lagi, aku xnak dah mintak tolong kat korang... biarlah aku usaha sendiri..please lah wei...aku benci perasaan macam ni...

aku harap, lepas aku tekan butang publish ni perasaan terasa + geram ni akan hilang.huh

No comments: