Followers


glitter-graphics.com

Friday, October 15, 2010

aku pun ada hati & perasaan

pergilah air mata,
dah puas aku menangisi perasaan sakit begini,
perit benar untuk dilalui,
kenapa mesti jadi begini?

aku selalu utamakan hati dan perasaan kalian,
tapi korang penah x fikir perasaan aku
bila buat sesuatu perkara tu,
yelah siapalah aku ni kan?
aku hanyalah seorang
anak,adik bongsu,dan isteri...
untuk apa sangatlah hati aku ni perlu dijaga,
bukan seseorang yang penting pun dalam hidup kalian,

aku lebih senang untuk menjadi seorang umi,
sebab sentiasa mendapat senyuman paling manis,
dapat dengar gelak-tawa kegembiraanya,
dapat pelukkan mesranya,
dapat ciuman manisnya,
bila dapat semua ni terus hilang
perit di dada ni, oh Tuhan terima kasih
atas anugerah permata yang tidak ternilai ini,
moga aidil fariz kekal menjadi peneman ku,
penghiburku, & anak yang dapat membuatku
senyum sepanjang hayat ;)

No comments: